بازی انفجار سایت تک بت بدون فیلتر سایت ماه بت bababet سایت آریان بت سایت بت 120 ازا بت سایت بری بت مل بت دانلود برنامه مگاپاری سایت وان ایکس بت بدون فیلتر سایت وین نود

سایت شرط بندی ناسا بت nasabet بدون فیلتر + اپلیکیشن

جهت ورود به سایت ناسا بت nasabet کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت
ژانویه 19, 2024

معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی | رپر های استقلالی معروف | رپرهای معروف استقلالی چه کسانی هستند؟ | برترین بت رپر هاي‌ استقلالی

رپر های استقلالی چه کسانی هستند؟

هم اکنون تمامی رپر های استقلالی به شما معرفی خواهد شد و لیستی از رپر های استقلالی برای شما گردآوری کرده ایم. در زیر به 10 تن از این رپر ها اشاره خواهد شد. همچنین ویکی پدیا باشگاه استقلال را نیز بخوانید.

یاس

جالب است بدانید که یاس با نام اصلی یاسر بختیاری نیز از رپر های استقلالی است. همان طور که اشاره شد نام شناسنامه ای وی یاسر بختیاری است که در 30 خرداد سال 1361 متولد شده است و هم اکنون 38 سال سن دارد. از سبک های یاس می توان به رپ فارسی و هیپ هاپ اشاره کرد و علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی نیز مهارت دارد. وی از سال 1380 شروع به فعالیت کرد و با خوانندگانی مانند هیچکس، مسیح و آرش و چند تن دیگر همکاری کرده است.

معرفی رپر های استقلالی

هیچکس نیز یکی خوانندگان استقلالی مشهور ایرانی است. نام شناسنامه ای وی سروش لشکری بوده و در تاریخ 19 اردیبهشت سال 1364 بدنیا آمده است و در نتیجه وی هم اکنون 35 سال سن دارد. از سبک های هنری سروش لشکری می توان به رپ فارسی و هیپ هاپ اشاره کرد و علاوه بر خوانندگی در عرصه ترانه سرایی نیز مهارت دارد. هیچکس فعالیت های خود را از سال 1379 آغاز کرد و با افرادی مانند سالومه ام سی، یاس، حصین، فدایی و خیلی از افراد دیگر همکاری کرده است.

امیر خلوت

از خوانندگان استقلالی می توان امیر خلوت را نام برد. وی در غرب تهران در تاریخ 31 تیر ماه سال 1371 متولد شد. و جالب است بدانید که در رشته مدیریت بازرگانی نیز تحصیل کرده است. امیر خلوت با افرادی مانند رضا موتی ،شارلاتان، پرهام سزار، جاستینا آ ام همکاری هایی داشته است. امیر خلوت هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و از کودکی علاقه شدیدی به موسیقی زیر زمینی داشت.

مهراد هیدن

مهراد هیدن از رپر های استقلالی مشهور گروه زدبازی است. همان طور که گفته شد وی یکی از اعضای گروه زدبازی است که از اعضای دیگر این گروه می توان سامان ویلسون، سهراب ام جی، علیرضا جی جی و سیجل و صد البته عضو سابق یعنی نسیم را نام برد. این گروه از سال 1381 آغاز به فعالیت کرد و توانست تا طرفداران بسیاری را جذب کند. از آلبوم های مشهور این گروه می توان به زاخارنامه اشاره کرد.

ساسی مانکن

از رپر ها و خوانندگان معروف استقلالی می توان به ساسی مانکن اشاره کرد. نام شناسنامه ای وی ساسان حیدری یافته است که در 30 آبان سال 1367 متولد شده است که در نتیجه 32 سال سن دارد. از سبک های هنری وی می توان پاپ، هیپ هاپ و رپ را نام برد که فقط در زمینه خوانندگی مهارت دارد. همچنین جالب است بدانید که تحصیلات وی تا مقطع دیپلم است و توسط موزیک ویدئو های خود حواشی زیادی را ساخته است.

علی پیشتاز

از خواننده های قدیمی رپ ایرانی می توان علی پیشتاز را نام برد که یکی از رپر های استقلالی به شمار می آید. وی متولد نوزدهم آذر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران در محله کلاهدوز است و ملیتی ایرانی دارد و همکاری هایی با ساسی مانکن داشته است. از سبک های هنری وی می توان به رپ اشاره کرد. وی در سال 1381 نخستین فعالیت های هنری خود را آغاز کرد.

معرفی رپر های استقلالی

اردلان طعمه یکی از رپر های معروف ایرانیست که حتما آهنگ های او را شنیده اید. نام شناسنامه ای وی اردلان هوشمند است که با نام هنری اردلان طعمه به موفقیت بالایی رسید. اکثر کار های وی عاشقانه و احساسی بود که نخستین کار های او با امیر تتلو بود. وی نخستین رپری بود که توانست به عنوان اولین رپر برای کار های خود مجوز بگیرد. آهنگ های وی به راحتی قابل دانلود است.

اشکان فدایی

از رپر های استقلالی می توانیم اشکان فدایی را نام ببریم. از سبک های هنری وی می توان به رپ و هیپ هاپ اشاره کرد. وی در آذر ماه سال 1369 به دنیا آمده است که برای نخستین بار فعالیت خود را از سال 1388 شروع کرد. وی متولد تهران و از ساکنین محله های خیابان پیروزی تهران بود که بعد از گذشت چند سال به فرانسه مهاجرت کرد.

سینا مافی

سینا مافی به عنوان رپر و آهنگساز در گروه تیک تاک مشغول فعالیت است. اگر از طرفداران رپ باشید حتما او و گروه تیک تاک را به خوبی می شناسید. وی متولد 15 تیر ماه سال 1367 است که در نتیجه 33 سال سن دارد و از رپر های نسل دوم هیپ هاپ و رپ به شمار می آید. این خواننده مشهور اصالتی تهرانی دارد و یکی از بهترین های موسیقی زیر زمینی ایرانی است.

سامان ویلسون

سامان ویلسون با نام اصلی سامان رضاپور از رپر های استقلالی است. گفته شد که نام شناسنامه ای وی سامان رضاپور است و در تاریخ 27 آذر ماه سال 1364 بدنیا امده است. وی اهل شهر تهران و ایرانی می باشد که راهنمایی و دبیرستان خود را در کشور انگلیس گذرانده است. دوران نوجوانی وی در شهر لندن بوده و از بچگی عاشق موسیقی رپ بوده است.

معرفی رپر های استقلالی و کل کل های جالب آنها

استقلال و پرسپولیسی بودن انتخاب هر فردی میتونه باشه و رپر هاي‌ و موزیسین ها هم انتخاب هاي‌ خودشون رو دارند در ادامه با معرفی رپر هاي‌ استقلالی و کل کل هاي‌ جالب انها سایت برترین بت را دنبال کنید.

رپرهای معروف استقلالی چه کسانی هستند؟

بـه گزارش برترین بت رپر هاي‌ استقلالی، خوانندگان موزیک هاي‌ رپ در داخل و بيرون از کشور می باشند. تمام خوانندگان رپ اصولاً ایرانی هستند و این خوانندگان موزیک ها و ترانه هاي‌ خودرا با توجه بـه بازی کـه استقلال با دیگر باشگاه ها و تیم ها دارد انجام می‌دهد میخوانند.برای ورود بـه سایت پیشبینی هاي‌ فوتبالی و تیم استقلالی کافیست کـه بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.

همیشه قبل از بازی تیم مجرب برای همراهی و خدمات دهی بـه این موسیقی دان ها ان ها را تا باشگاه همراهی می‌کنند. در بیشتر مواقع موزیک ها و ترانه هاي‌ خودرا بـه طرفداران تیم خود تقدیم می نمایند. بابت توزیع اهنگ هیچ هزینه‌اي دریافت نمی کنند ولی مورد حمایت طرفداران خود قرار می‌گیرند.

حسین مخته

حسین مختاری ملقب بـه حسین مخته در ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در شهرستان امیدیه تهران بـه دنیا آمد. رنگ مورد علاقه اش قرمز، مشکی و غذای مورد علاقه اش ماکارانی می باشد.

طرفداران تیم استقلال

از نظر خودش بهترین خواننده رپ می‌باشد و از همان دوران کودکی علاقه خاصی بـه خوانندگی داشته و با توجه بـه نسبت فامیلی کـه با ساسی داشته خیلی زود توانست پایی بـه عرصه خوانندگی بگذارد ودر این عرصه موفق شود. جدا از این کـه با ساسی‌مانکن نسبت فامیلی دارند دوستان بسیار صمیمی نیز می باشند و هیچگاه اختلافات خانوادگی نتوانسته انها را از هم دور کند.

مهرداد مستوفی راد

مهرداد مستوفی راد ملقب بـه مهراد هیدن اسـت. او متولد سال ۱۳۶۳در آذرماه در ونک تهران بـه دنیا آمده اسـت. رنگ مورد علاقه او نیلی و رنگین کمان اسـت. قهوه را بیشتر از نوشیدنی هاي‌ دیگر دوست دارد. معرفی رپر های استقلالی ورزش مورد علاقه اش کنگ فو و جودو اسـت. تلفیق صدای جی جی با هیدن سبکی متفاوت را بـه معرفی رپر های استقلالی ارمغان می اورد. هیدن در بیشتر اجراهای خود در گروه جاز، پیانو مینوازد.

معرفی رپر های استقلالی

سامان کرامتی

سامانه کرامتی ملقب معرفی رپر های استقلالی بـه ویلسون در غرب تهران بـه دنیا آمده اسـت و رنگ مورد علاقه‌اش آبی آسمانی اسـت و نوشیدنی مورد علاقه اش مشروب م معرفی رپر های استقلالیی باشد. او خودرا رئیس گروه میداند و بـه عنوان پدر گانگستری معرفی رپر های استقلالی شناخته شده اسـت. اصولا رپ خوانی را بـه صورت آرام انجام میدهد. اشعار و الفاظ و معانی معرفی رپر های استقلالی اش در قالب یک بازی اسـت. اشعار الهام گرفته او از یک زبان قوی و تیز و برنده اسـت. معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی

هیچکس یکی از رپرهای استقلالی

سروش معرفی رپر های استقلالی لشکری مقلب بـه هیچ کس با ملیت ایرانی در ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران بـه دنیا آمده اسـت معرفی رپر های استقلالی. حرفه اصلی او ترانه سرا و خوانندگی اسـت. سبک ترانه هاي‌ او رپ پارسی می‌باشد.

معرفی رپر های استقلالی

هواداران استقلال

معرفی رپر های استقلالی

او همکاری معرفی رپر های استقلالی با سالومه ام سی، رضا پیشگام، یاس، داریوش و غیره داشته اسـت. سروش لشکری دریک خانواده معرفی رپر های استقلالی پنج نفره کـه اصالتا تبریزی می باشند زندگی می‌کند. او تا دو سالگی در کشور آلمان بوده و بعد معرفی رپر های استقلالی ها دانشجوی زبان انگلیسی گرمسار شد و سپس بـه روان شناسی و جامعه شناسی علاق معرفی رپر های استقلالیه پیدا کرد. او همین حالا ساکن لندن اسـت. معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی

یاسر بختیاری ملقب به یاس

یاسر بختیاری ملقب معرفی رپر های استقلالی بـه یاس از خوانندگان موسیقی رپ می‌باشد. او همکاری با سروش لشکری و شاهین نجفی معرفی رپر های استقلالی معرفی رپر های استقلالی دارد و با این دو چهره معروف جزو سومین چهره هاي‌ معروف کشور شناخته شده اسـت. در خرداد معرفی رپر های استقلالی ماه ۱۳۶۱ در استان گیلان در شهرستان رضوانشهر متولد شده اسـت. او دارای سه خواهر و یک برادر معرفی رپر های استقلالی کوچک تر از خودش می‌باشد کـه بعد از فوت پدر تاجرش مسئولیت زندگی بر عهد اش می‌باشد. معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی

بیداد

امیر قهرمانی ملقب بـه معرفی رپر های استقلالی بیداد درسال ۱۳۶۸ در پنجم اردیبهشت ماه بـه دنیا آمده اسـت. او درسال ۱۳۸۵ با آهنگسازی و آواز معرفی رپر های استقلالی سنتی فعالیت خودرا شروع کرد. او درکنار خوانندگی بـه آهنگسازی نیز مشغول بوده معرفی رپ معرفی رپر های استقلالیر های استقلالی اسـت و تا بـه حال کارهای ساتراپ، علی قاف، هیچ کس، ویوی اشراق، را بـه عهده داشته معرفی رپر های استقلالی اسـت. او بیشتر بـه فکر القای سبک جدید موسیقی اسـت. معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی

جی جی

علیرضا جزایری معرفی رپر های استقلالی مقلب بـه جی جی آهنگساز و رپر ایرانی در ۲۰ اکتبر ۱۹۸۵ میلادی در یزد بـه دنیا آمده اسـت. معرفی رپر های استقلالی علاقه او از سن ۱۴ سالگی بـه آهنگسازی و موسیقی و سینما شروع شد. فعالیت رسمی معرفی رپر های استقلالی اش را درسال ۲۰۰۲ شروع کرد و با پیوستن بـه سیجل فعالیت خودش را بـه صورت حرفه اي آغاز کرد معرفی رپر های استقلالی. از جمله کارهای معروف او میتوان بـه زمین صافه، تازه شروع زندگی و بریم فضا نام برد.

معرفی رپر های استقلالی

آرمین زارعی

آرمین زارعی معرفی رپر های استقلالی متولد سال ۱۳۶۵ در اردیبهشت معرفی رپر های استقلالی ماه بـه دنیا آمده اسـت. این خواننده محبوب رپ پارسی از محبوبیت بالایی برخوردار اسـت و مدتی معرفی رپر های استقلالی از خوانندگی کناره گیری کرد. او با همکاری حسین تهی، تتلو، فریدون، ساسی مانکن و با همکار معرفی رپر های استقلالیی طرفداران بوشهری توانست کلیپ هاي‌ فوق العاده اي از خودش منتشر کند. او در حال حاضر مجرد اس معرفی رپر های استقلالیـت و قصد ازدواج نیز ندارد. علت اخراجش از دانشگاه فقط بـه خاطر این بوده کـه رپر بوده اسـت. معرفی رپر های استقلالی

معرفی رپر های استقلالی
معرفی خواننده های رپر های استقلالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

web hit counter